Cloud Nine
  • Strona główna
  • O CloudNine
  • Konkursy
    • Najlepsza praca dyplomowa
    • Game Hack
  • Nagrody
  • Uczelnie
  • Partnerzy
    • Partnerzy I edycji
    • Partnerzy II edycji
  • I edycja CloudNine
  • RODO
  • Regulamin
  • Kontakt
Cloud Nine
Cloud Nine
  • Strona główna
  • O CloudNine
  • Konkursy
    • Najlepsza praca dyplomowa
    • Game Hack
  • Nagrody
  • Uczelnie
  • Partnerzy
    • Partnerzy I edycji
    • Partnerzy II edycji
  • I edycja CloudNine
  • RODO
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Regulamin

REGULAMIN II EDYCJI KONKURSÓW W RAMACH PROGRAMU „CLOUDNINE” KIEROWANEGO DO STUDENTÓW
I ABSOLWENTÓW POLSKICH UCZELNI WYŻSZYCH

PREAMBUŁA

W roku akademickim 2016/2017 dyplom ukończenia szkoły wyższej otrzymało 387 500 absolwentów (dane GUS). Każda praca to około 400 h pracy studenta i promotora. Znakomita większość prac trafia jednak do szuflady. Jak zatem lepiej wykorzystać około 150 mln godzin pracy rocznie najbardziej inteligentnej młodzieży w kraju? Konkurs nie jest odpowiedzią na wyzwanie, ale głosem w dyskusji i narzędziem do szukania lepszych formuł współpracy w obszarze Uczelnie – Biznes.

Użyte w niniejszym Regulaminie terminy oznaczają:
• Regulamin, Regulamin Konkursów – niniejszy regulamin;
• Organizator – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów z siedzibą w Warszawie, ul. Rakowiecka 41/8, 02-521 Warszawa;
• Konkurs – Konkurs Prac Dyplomowych (na Najlepszą Pracę Dyplomową Roku) lub konkurs Game Hack;
• Partner Biznesowy – przedsiębiorca lub spółka kapitałowa współpracujący z Organizatorem oraz z Uczestnikiem w przygotowaniu prac dyplomowych, realizacji konkursów, wyłonieniu zwycięzców oraz przyznaniu nagród;
• Mentor - osoba delegowana przez Partnera Biznesowego do opieki nad Uczestnikami w trakcie przygotowywania prac dyplomowych, udzielająca Uczestnikom wsparcia merytorycznego;
• Uczestnik - pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadająca status studenta polskiej uczelni wyższej lub osoba, która w 2018 - 2020 roku ukończyła studia wyższe uzyskując tytuł licencjata, inżyniera lub magistra;
• Kapituła, Kapituła Konkursowa – organ wyłaniający zwycięzców Konkursu Prac, składający się z przedstawicieli i członków PSML, PSME, CPO, Top Young 100 oraz Partnerów Biznesowych;
• Uczelnia współpracująca - uczelnia, która współpracuje z Organizatorem w zakresie organizacji i przeprowadzenia Konkursu, w szczególności poprzez rozpowszechnianie informacji o Organizatorze i Konkursach oraz promowanie udziału w Konkursie. Lista Uczelni współpracujących jest zamieszczona na stronie internetowej Organizatora i uaktualniana o kolejne Uczelnie współpracujące;
• Opiekun - osoba zatrudniona przez Uczelnię współpracującą lub z nią związana, współpracująca z Organizatorem w celu rozpowszechniania informacji o Organizatorze i Konkursach, promowania udziału w Konkursie oraz pomocy Uczestnikom Konkursu, na podstawie wskazania przez Uczelnię lub faktycznej działalności w tym obszarze. Lista Opiekunów jest zamieszczona na stronie internetowej Organizatora wraz z listą Uczelni współpracujących.

§ 1

ORGANIZATOR I PATRONAT NAD KONKURSAMI


Organizatorem Konkursów jest Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów. Patronat nad Konkursami sprawują Partnerzy Biznesowi współpracujący z Organizatorem.

§ 2

CELE KONKURSU

Celem Konkursów jest:

a. Identyfikowanie i promowanie w środowisku biznesowym Autorów najciekawszych:

  • prac dyplomowych
  • opracowań tematycznych

b. Tworzenie przestrzeni dla młodych ludzi do prezentowania swoich poglądów na aktualne trendy i wyzwania biznesowe.

c. Motywowanie i aktywizowanie studentów do pogłębienia wiedzy, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań oraz prowadzenia badań.

d. Wspieranie młodych ludzi w nawiązywaniu pierwszych relacji z przedstawicielami polskich firm, by po zakończeniu studiów, mogli wiązać swoją przyszłość z Polską i w niej kontynuować i rozwijać swoją karierę zawodową w obszarach ich zainteresowań i specjalizacji.

e. Budowanie merytorycznej debaty na temat współczesnych trendów w obszarze Industry 4.0 i łańcucha dostaw.

f. Wzmacnianie relacji Biznes – Studenci –Uczelnie współpracujące .

§ 3

UCZESTNICTWO W KONKURSACH

1. Uczestnikiem Konkursów może być jedynie pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadająca status studenta polskiej uczelni wyższej lub osoba, która w 2018 – 2020 roku ukończyła studia wyższe uzyskując tytuł licencjata, inżyniera lub magistra.

2. Przed wzięciem udziału w Konkursach, Uczestnik winien zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Udział w Konkursach jest równoznaczny z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacją. Uczestnik Konkursów zobowiązuje się do przestrzegania określonych w Regulaminie zasad.

3. Uczestnicy, którzy nie spełniają warunków udziału w Konkursach, określonych w niniejszym Regulaminie, w tym podadzą niekompletne lub nieprawdziwe dane, zostaną wykluczeni z udziału w Konkursach.

4. Uczestnik winien powstrzymać się przed udziałem w Konkursie, którego Partnerem Biznesowym jest podmiot:

  • z którym Uczestnik jest związany rodzinnie, przy czym przez powiązanie rodzinne Uczestnika z Partnerem Biznesowym rozumie się w szczególności pozostawanie Uczestnika w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa z osobami wchodzącymi w skład organów Partnera Biznesowego lub pozostawanie Uczestnika w bliskim pożyciu z tą lub tymi osobami;
  • z którym Uczestnik jest związany zawodowo, przy czym przez powiązanie zawodowe Uczestnika z Partnerem Biznesowym rozumie się w szczególności świadczenie przez Uczestnika pracy lub innych usług dla Partnera Biznesowego na podstawie umowy o pracę lub jakiejkolwiek innej umowy cywilnoprawnej, w tym również umowy o współpracę zawartej z osobą prowadzącą działalność gospodarczą, lub odbywanie przez Uczestnika u Partnera Biznesowego jakichkolwiek form praktyk studenckich, staży, stypendiów;
  • prowadzący działalność gospodarczą konkurencyjną wobec działalności prowadzonej przez podmiot, z którym Uczestnik jest związany rodzinnie lub zawodowo.

5. Pomimo wystąpienia sytuacji, w której mowa w ust. 4 powyżej, Partner Biznesowy może wyrazić zgodę na udział Uczestnika w Konkursie. Oświadczenie Partnera o wyrażeniu zgody może zostać przesłane w formie elektronicznej.

6. Jeśli w trakcie trwania Konkursu wyjdzie na jaw, że Uczestnik pozostaje z Partnerem Biznesowym tego Konkursu w relacji opisanej w ust. 4 powyżej, o czym Uczestnik nie poinformował Organizatora ani Partnera Biznesowego, Uczestnik zostanie wykluczony z udziału w Konkursie w taki sposób, jakby nigdy do niego nie przystąpił.

§ 4

WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE PRAC DYPLOMOWYCH (NA NAJLEPSZĄ PRACĘ DYPLOMOWĄ ROKU)

Konkurs prac dyplomowych podzielony jest na dwie kategorie:

Konkurs prac pisanych pod kierunkiem i opieką Partnerów Biznesowych, we wskazanych przez Partnerów obszarach tematycznych, opisany szerzej w § 4. 1 Regulaminu.

Konkurs prac obronionych w latach 2018- 2020, zgłaszanych do udziału w konkursie w obszarach tematycznych wskazanych przez Partnerów Biznesowych, opisany szerzej w § 4. 2 Regulaminu.

§ 4.1

KONKURS PRAC PISANYCH POD KIERUNKIEM I OPIEKĄ PARTNERÓW BIZNESOWYCH

1. Konkurs opisany w 4.1 Regulaminu polega na przygotowaniu pracy licencjackiej, inżynierskiej lub magisterskiej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.10.2020 roku, na dany temat wybrany przez Uczestnika spośród tematów ogłoszonych  przez Partnerów Biznesowych. Lista tematów ogłoszonych przez Partnerów Biznesowych zostanie opublikowana na stronie www.cloudnine.com.pl do dnia 31.07.2020

2. Partner Biznesowy decyduje o maksymalnej liczbie osób, które mogą sporządzić pracę dyplomową na dany temat. Informacja w tym zakresie zostanie zamieszczona na stronie cloudnine.com.pl. wraz z listą tematów.

3. Kwalifikacja do Konkursu opisanego w 4.1 Regulaminu odbywać się będzie czteroetapowo:

a. pierwszym etapem jest zgłoszenie chęci przygotowywania pracy dyplomowej na temat wybrany spośród tematów zgłoszonych przez Partnerów Biznesowych i zamieszczonych na stronie internetowej Organizatora. Zgłoszenie należy przesłać na adres mailowy: wiktoria.galecka@psml.pl dodając w kopii dawid.majcherek@psml.pl lub przez link https://cloudnine.com.pl/konkursy-praca/.Zgłoszenie winno zawierać: imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu, datę urodzenia, dane uczelni (nazwa, kierunek, rok studiów, planowane zakończenie studiów), CV a także wskazanie, które przedsiębiorstwo oraz temat pracy jest przedmiotem zgłoszenia;

b. w drugim etapie, po otrzymaniu zgłoszenia Organizator we współpracy z Partnerem Biznesowym dokonuje weryfikacji dostępności danego tematu. W przypadku dostępności tematu Organizator kieruje do Uczestnika wiadomość mailową z prośbą o przesłanie harmonogramu przygotowania pracy dyplomowej. W przypadku braku dostępności tematu, Organizator informuje o tym mailowo Uczestnika;

c. trzeci etap polega na przekazaniu przez Organizatora danych osobowych Uczestnika określonych w § 4.1 pkt 4 a), CV oraz harmonogramu przygotowania pracy bezpośrednio do Partnera Biznesowego, który zgłosił dany temat;

d. czwarty etap polega na wyborze przez Partnera Biznesowego Uczestników, którzy będą przygotować prace dyplomowe na zgłoszony przez Partnera Biznesowego temat. Partner Biznesowy bezpośrednio kontaktuje się z Uczestnikami, którzy zostali przez niego wybrani do przygotowania danego tematu.

4. Partner Biznesowy, który dokonał zgłoszenia danego tematu zapewnia Uczestnikowi merytoryczne wsparcie niezbędne do przygotowania pracy dyplomowej w postaci pomocy Mentora – osoby wyznaczonej przez Partnera Biznesowego do kontaktu z Uczestnikiem lub też w postaci udostępnienia danych niezbędnych do przygotowania pracy dyplomowej. Wybór sposobu wsparcia pozostaje w gestii Partnera Biznesowego, przy czym Partner Biznesowy może udzielić Uczestnikowi również obydwu rodzajów wsparcia. Wsparcie merytoryczne Mentora może również polegać na udostępnieniu Uczestnikowi danych z zakresu działalności Partnera Biznesowego, pomocnych w przygotowaniu pracy dyplomowej.

5. Kwestie dotyczące przekazania przez Partnera Biznesowego Uczestnikowi danych mogących stanowić informacje poufne, dane objęte tajemnicą przedsiębiorstwa lub dane osobowe regulować będzie odrębne porozumienie zawarte między danym Uczestnikiem, a Partnerem Biznesowym. Partner Biznesowy może uzależnić wsparcie Uczestnika w czasie przygotowywania pracy dyplomowej od podpisania przez Uczestnika porozumienia co do udostępnienia w.w danych.

6. Zgłoszenie się przez Uczestnika do udziału w Konkursie jest jednoznaczne ze zobowiązaniem się Uczestnika do przygotowania pracy dyplomowej do dnia 31.10.2020 r. w przypadku wyboru danego Uczestnika przez Partnera Biznesowego. Nieprzygotowanie przez Uczestnika pracy dyplomowej w ww. terminie pomimo wyboru jego kandydatury przez Partnera Biznesowego lub też rezygnacja z udziału w Konkursie pomimo wyboru danego Uczestnika powoduje brak możliwości uczestniczenia w innych inicjatywach organizowanych przez Organizatora (konkursy, szkolenia, wykłady, projekty).

7. Uczestnicy udzielają Partnerom Biznesowym niewyłącznych licencji na korzystanie z prac dyplomowych na wszystkich polach eksploatacji opisanych w treści art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Udzielenie licencji następuje z chwilą przekazania Partnerom Biznesowym prac dyplomowych, choćby miały one postać nieukończoną. Licencja obejmuje prawo do wykonywania praw zależnych do utworu. Uczestnikom nie przysługuje odrębne wynagrodzenie za udzielenie licencji Partnerom Biznesowym. Udzielenie licencji nie jest ograniczone czasowo.

§ 4.2

KONKURS PRAC OBRONIONYCH W LATACH 2018 - 2020

1. Na Konkurs opisany w § 4.2 Regulaminu mogą być zgłoszone prace licencjackie, inżynierskie i magisterskie obronione w latach akademickich 2018 – 2020 w ramach seminariów na studiach stacjonarnych, wieczorowych oraz niestacjonarnych o tematyce związanej z Supply Chain Management, Industry 4.0, automatyką i robotyką, zarządzaniem i inżynierią produkcji, analityką gospodarczą, analizą i zarządzaniem w biznesie. Zgłoszone do Konkursu mogą być jedynie prace obronione w momencie przesłania zgłoszenia. Zgłoszenia można przesyłać do dnia 31.10.2020 r. Szczegółowe podkategorie oraz tematy prac dyplomowych, które można zgłaszać do  Konkursu zostaną podane przez Organizatora we współpracy z Partnerami Biznesowi na stronie www.cloudnine.com.pl oraz social mediach CloudNine  w terminie do dnia 30.09.2020.

2. Zgłoszenie pracy do udziału w Konkursie następuje poprzez:

a. Przekazanie prac do Organizatora na adres wiktoria.galecka@psml w kopii dawid.majcherek@psml.pl w terminie do dnia 31.10.2020.

b. Zgłaszanie prac może nastąpić także bezpośrednio poprzez przesłanie pracy za pomocą linka https://cloudnine.com.pl/konkursy-praca/.

3. Zgłoszenie do udziału w Konkursie, o którym mowa w § 4.2 Regulaminu winno zawierać:

a. imię, nazwisko autora pracy, jego e-mail, nr telefonu, datę urodzenia oraz dane uczelni (nazwa, kierunek, rok studiów, planowany czas ukończenia studiów), temat pracy, krótki opis pracy,

b. pracę dyplomową w formacie pdf,

c. wypełniony formularz zgłoszeniowy, udostępniony przez Organizatora w formie elektronicznej na stronie https://cloudnine.com.pl/konkursy-praca/.

d. prezentację w formacie powerpoint/pdf przygotowaną przez autora pracy, stanowiącą streszczenie pracy dyplomowej, zawierającej maksymalnie 9 slajdów. Szablon do pobrania: https://cloudnine.com.pl/rejestracja-na-konkurs-prac-obronionych-w-latach-2018-2020/

e. CV uczestnika,

f. fakultatywnie można dołączyć również recenzję od promotora/recenzenta/opiekuna akademickiego.

§ 5

WYŁONIENIE ZWYCIĘZCÓW KONKURSU PRAC DYPLOMOWYCH (NA NAJLEPSZĄ PRACĘ DYPLOMOWĄ ROKU)

1. Prace zgłoszone do Konkursu, w tym zarówno Konkursu opisanego w § 4.1 jak i § 4.2 Regulaminu, zostaną poddane dwu etapowej ocenie. W pierwszym etapie prace zostaną wyselekcjonowane i ocenione przez Kapitułę. która wybierze finalistów Konkursu, którzy wezmą udział w wydarzeniu końcowym Konkursu i zaprezentują swoje prace na forum publicznym podczas tego wydarzenia. Podczas wyboru finalistów Konkursu, Kapituła bierze pod uwagę następujące kryteria oceny: oryginalność ujęcia problemu, aktualność i znaczenie tematu pracy, przydatność praktyczna / potencjał wykorzystania, adekwatność przeprowadzonych badań i analiz. Finaliści zostaną ogłoszeni nie późnij niż 11.11.2020.

2. Wyłonieni przez Kapitułę finaliści Konkursu biorą udział w wydarzeniu końcowym, które odbędzie się dnia 27 listopada 2020 r. Podczas wydarzenia finaliści prezentują swoje prace na forum publicznym, natomiast publiczność ocenia przedstawione prace. Podczas oceny pod uwagę brane są następujące kryteria: aktualność i znaczenie tematu pracy, przydatność praktyczna, innowacyjność pomysłu oraz umiejętność prezentacji rozwiązania.

3. Ocena publiczności dokonywana podczas wydarzenia w dniu 27.11.2020 r. będzie się odbywała za pośrednictwem udostępnionej aplikacji na telefony komórkowe.

4. Zwycięzcy Konkursu są wyłaniani na podstawie dwóch ocen: oceny publiczności dokonywanej na pośrednictwem aplikacji oraz oceny Kapituły, o której mowa w § 5 punkcie 1 niniejszego Regulaminu.

§ 6

NAGRODY

1. Zwycięzcy Konkursów otrzymają nagrody rzeczowe lub  pieniężne w wysokości ustalonej przez Organizatora. W przypadku Konkursu, o którym mowa w §4.1 oraz §4.2 wysokość oraz charakter nagrody ustalana jest przez Partnera Biznesowego zgłaszającego dany temat.

2. Nagrody w każdej z edycji zależeć będą od skuteczności Organizatora w pozyskiwaniu Partnerów Biznesowych i sponsorów nagród.

3. Nagrody przyznawane będą w następujących Konkursach:

  • Konkurs prac dyplomowych
  • Konkurs Game Hack z zakresu Supply Chain Management & Industry 4.0

4. W każdej edycji Konkursów Organizator ogłosi poszczególne wysokości nagród najpóźniej na miesiąc przed Konferencją finałową Konkursów na stronie internetowej Programu CloudNine www.cloudnine.com.pl/. Charakter i wysokość nagród w Konkursie, o którym mowa w §4.1 oraz §4.1 podana zostanie na stronie internetowej  www.cloudnine.com.pl przy danym temacie pracy dyplomowej lub zakresie.

5. Formalności dotyczące nagród, w tym wypłata nagrody pieniężnej oraz przekazanie nagród rzeczowych, powinny się odbyć w terminie 6 tygodni od daty Konferencji finałowej Konkursów i ogłoszenia wyników.

6. Kwoty nagród finansowych podanych przez Organizatora to kwoty brutto. PSML odpowiedzialny jest za odprowadzenie należnego podatku dochodowego.

7. W szczególnych przypadkach Organizator może bez podania przyczyn odwołać Konkursy, a także nie przyznać nagród.

8. Od decyzji Kapituły Konkursowej związanej z przyznaniem nagrody, nie przysługuje odwołanie.

§ 7

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Warunki uczestnictwa w Konkursie określone są wyłącznie w Regulaminie, a w sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

MENU

  • Strona główna
  • O CloudNine
  • Konkursy
  • Nagrody
  • Uczelnie
  • Partnerzy
  • I edycja CloudNine
  • RODO
  • Regulamin
  • Kontakt
psml-135-szare

Organizator wydarzenia
Polish Supply Management Leaders

CloudNine_

Kontakt
PSML
ul. Rakowiecka 41/8
02-521 Warszawa
tel: +48 796 982 999
e-mail: cloudnine@psml.pl

Cloud Nine
  • Pages
    • Search Results
    • 404 Error
  • Features
  • Blog
    • Archive Style
      • Style Agency
      • Style Corporate
      • Style Freelancer
      • Style Startup
      • Style Music
      • Style Portfolio
    • Blog Layout
      • No Sidebar
      • Sidebar Left
      • Sidebar Right
      • 2 Columns
      • 3 Columns
      • 4 Columns
    • Blog Options
      • Classic
      • Grid
      • Masonry
      • Pagination
      • Load More Button
      • Infinity Loading
  • Works
    • Portfolio Archive Style
      • Style Agency
      • Style Corporate
      • Style Freelancer
      • Style Startup
      • Style Portfolio
      • Style Classic
    • Portfolio Layout
      • No Sidebar
      • Left Sidebar
      • Right Sidebar
      • 1 Columns
      • 2 Columns
      • 3 Columns
      • 4 Columns
      • 6 Columns
    • Portfolio Options
      • Pagination
      • Load More Button
      • Infinity Load
      • No Spacing
      • Grid Layout
      • Masonry Layout
    • Portfolio Item Design
      • Classic Style
      • Classic Horizontal Style
      • Overlay Style
      • Fixed Image Ratio
      • Color Dark
      • Color Light
      • Animation Fade In
      • Animation Hover Dir
      • Animation Zoom In
      • Animation Flip In X
      • Animation Flip In Y
    • Portfolio Single
      • Single Portfolio Style 01
      • Single Portfolio Style 02
      • Single Portfolio Style 03
      • Single Portfolio Style 04
  • Demo Business 1
  • Facebook
  • Twitter
  • GooglePlus
  • Linkedin
Loading...